Розумна нерухомість: карантин як каталізатор діджиталізації сектору

Кaрaнтин, віддaлeнa рoбoтa і сoціaльнa ізoляція пoкaзaли, щo діджитaлізoвaні кoмпaнії є більш стійкими дo сучaсниx викликів. І пoки пeрeвaжнa чaстинa укрaїнськиx дeвeлoпeрів тільки пoчинaють впрoвaджувaти у свoю рoбoту з клієнтaми сучaсні тexнoлoгії, світoві інвeстиції у сфeру рoзумнoї нeруxoмoсті лишe зa 2019 рік зрoсли нa трeтину, дoсягнувши рeкoрдниx 75 мільярдів дoлaрів.

В 2019 рoці зaгaльний oбсяг інвестицій в стартапи розумної нерухомості досяг, ради оцінками експертів, 75 мільярдів доларів. Індустрію розумної нерухомості можна поділити сверху декілька сфер. Найперша – це різноманітні блокчейн-стартапи. Вони пропонують анонімно купувати будинки чи квартири вслед за біткоїни нежто іншу криптовалюту. Також блокчейн-стартапи займаються розв'язанням питань щодо впорядкування даних, як-в таком случае реєстрів власників нерухомості.

Чимало компаній працюють надо застосуванням технологій віртуальної і доповненої реальності бери ринку нерухомості. Наприклад, це можуть бути віртуальні тури квартирами. Такі опції доступні і в України, а особливо популярними стали під часик карантину. Чимало забудовників швидко додали можливість переглядати квартири у 3D возьми комп’ютері либо зі смартфона. У більш просунутому виконанні, центри продажів обладнуються справжніми кімнатами віртуальної реальності, -де кожен покупець одягає окуляри та може по-настоящему помандрувати майбутньою квартирою. Такі тури актуальні интересах об’єктів, які є лише в проекті ли тільки почали будуватися, а тому покупець малограмотный може піднятися сверху свій через та подивитися получи майбутню квартиру.

Щодо доповненої реальності, її застосування поки километров від ідеалу, але потенціал вражає. Наприклад, відвідуючи об’єкт без участия ремонту, в спеціальних окулярах людина зможе бачити усе таково, нібито в будинку чи квартирі вже закінчені всі оздоблювальні роботи і навіть бездействовать меблі. Для того продавців це може стати вагомою перевагою, адже даватиме можливість продавати далеко не стіни, а обычай життя.

Дуже цікавим напрямком є стик традиційних лістингів – сайтів з оголошеннями, та інструментів великих даних (Big Data). В США вже працюють стартапи, які допомагають клієнту підібрати квартиру чи будинок вслед його особистісними характеристиками. Впредь до них може відноситися рівень доходу, місце роботи та время, який необхідний давно неї дістатися, наявність чи відсутність родини ли кількість та вік дітей. Алгоритми враховують навіть звички харчування – і пропонують вегетаріанцю селитися тамо, де є багато гарних шантан зі стравами не принимая во внимание м’закон в меню.

Також інструменти великих даних удивительно визначають справедливі ціни. Алгоритми враховують для всі параметри, починаючи від віку будинку та стану ремонту, і закінчуючи кількістю злочинів в районі, віддаленістю від громадського басейна, школи нежто парку. Получи основі цих даних вони створюють карти цін та пропонують ідеальну ринкову вартість об’єкта. Следовать умови масовості і довіри з боку покупців та продавців, такі системи відкривають поди контрактам после день-двушник, коли кожна нерухомість если справедливо оцінена, а також запропонована лише цільовій аудиторії.

Нарешті, чимало стартапів пропонують девелоперам допомогу у виборі оптимальних ділянок під прожект. Або, враховуючи всі параметри навколо вже обраної ділянки, ретельно радять найкращу опцію в (видах будівництва. Наприклад, варто зводити економ-житло нежто величезний хмарочос, яку площу віддати під комерційну нерухомість, а скільки залишити під житлову і эдак далі. Завдяки таким технологіям компанії потенційно можуть збільшувати власну ефективність возьми двозначні показники у відсотках, порівнюючи з ретроградами індустрії.

Ще Водан напрямок – це поєднання інтернету речей та ринку нерухомості. Найбільш яскравим прикладом є американський стартап Opendoor. З його допомогою потенційний покупець може призначити зустріч у будинку, який він прагне оглянути. Приїхавши, угоду кому) того щоби відкрити бург, треба упрощенно ввести шифр, який висвітиться бери екрані його смартфона. Отже, відпадає необхідність в ріелторі та додаткових витратах від декількох тисяч доларів предварительно декілька десятків тисяч держи комісійні.

Потенційно привабливими є безліч нових напрямків, як-в таком случае життя у будинках вслед за підпискою. Тобто компанії-власники житла аль великі агрегатори будуть брати з людини фіксовану плату в рамках обраного тарифу, натомість дозволяти їй проживати в одному з сотні альбо тисячі об’єктів нерухомості соответственно всьому світу без участия додаткових паперових проблем та втрати часу для пошуки житла. Чета місяці у Лондоні, чотири держи Балі, плохо в Сінгапурі чи навіть місяць у Полтаві. Багато досліджень кажуть относительно те, що покоління сучасної двадцятирічної молоді безграмотный охоче купують житло. Натомість великою цінністю про них є независимость пересування. Це мають враховувати девелопери. Дійсно, не переводя духу ідея підписки нате житло виглядає по сию пору ще дуже футуристично. Але впредь до появи Airbnb також ніхто б далеко не повірив, що окремі кімнати у будинках чи "бабусині" квартири зможуть посунути цілу готельну індустрію.

Що стосується України, наші забудовники також використовують деякі цифрові інструменти. Сьогодні популярними стали 3D тури новими об’єктами. Також компанії запускають чат-боти угоду кому) базового спілкування з клієнтами, щоб фахівцям з продажів надходили вже "гарячі" контакти. Деякі фірми быть виборі ділянок угоду кому) будівництва житлової чи комерційної нерухомості серйозно аналізують без- лише автомобільний трафік, але навіть купують данні стільникових операторів та іншу інформацію щодо доступності ділянок, кількості мешканців поруч тощо.

Сьогодні поприще нерухомості по полной обойме досліджує можливості використання різноманітних розумних технологій. Коронавірус та прогнозована вслед за ним економічна криза тільки підсилять цей тренд, адже головна сделка всіх технологій – це зробити квадрант оптимізованим, і ще більше пристосувати його під потреби споживачів.

Комментарии запрещены.