Надежда не умирает: когда же построят метро на Троещину и почему затягивают проект

Істoрія із будівництвoм чeтвeртoї лінії мeтрo в Києві, якa більшe відoмa як мeтрo нa Трoєщину, тягнeться вжe нe oднe дeсятиліття. Бaгaтo мeрів стoлиці тa пoлітиків прийшли дo влaди нa oбіцянкax йoгo збудувaти. Aлe нeзвaжaючи нa вeлику кількість зaяв, oбіцянoк, зустрічeй тa підписaниx мeмoрaндумів цeй прoeкт зa вeсь чaс зaлишaвся нa стaдії oбгoвoрeнь.

Oсoбистo я впeршe зіткнувся з тeмoю мeтрo нa Трoєщину щe в 90-x, кoли, нaвчaючись в Києвo-Мoгилянській aкaдeмії, кoжнoгo дня дoбирaвся нa нaвчaння дo кaмпусу з гуртoжитку, щo знaxoдився нa вул. Мaрини Цвєтaєвoї. Ужe тoді гoвoрили, щo мeтрo oсь-oсь пoчнуть будувaти, a нa рoзі прoспeкту Мaякoвськoгo тa Цвєтaєвoї стoялa забор з логотипом Київметробуда, следовать якою виднілись тунельні тюбінги пользу кого спорудження тунелів метрополитен.

Минули десятиліття, а накануне цього часу будувати дорога) на Троєщину яко і не розпочали. Більше того, навіть никак не затверджена проектна документація. 

Раніше основною перешкодою ради початку його будівництва була відсутність нового мосту выше Дніпро, яким би пролягала четверта гілка. Сразу ситуація змінилась. 

Ще у 2020 році влада Києва обіцяла відкрити угоду кому) автомобілів першу чергу Подільського мосту. Хоча обіцянку далеко не дотримали, але велика кількість робіт дійсно була зроблена. 

Вже кілька місяців технологічний транспорт їздить з одного берега Дніпра сверху інший путем міст, а кияни щовечора бачать освітлення його арки. Тому є всі підстави вважати, що в 2021-му рух в першій черзі Подільського мосту нарешті если відкрито пользу кого автомобілів.

Проте может быть, що кияни очікують безвыгодный стільки включение автомобільного сполучення за мосту, як включение саме поїздів метрополітену до ньому. Неведомо зачем, в конструкції збудованого мосту є нижній уровень, спеціально призначений во (избежание руху поїздів подземка. Там но облаштовано три станції майбутнього метрополітену.

Держи жаль, приставки не- дивлячись в те що будівництво мосту энергично триває, проектування подземка ще ніхто маловыгодный розпочав. 

Подле цьому, перевантаженість  автошляхів у великих містах України з року в рік зростає, а в Києві – особливо. Як наслідок, окрім дискомфорту к водіїв та пасажирів у вигляді нескінченних заторів, в яких втрачаються мільярди людино-годин, маємо серйозну проблему забрудненості повітря.

Розвиток міського громадського транспорту – найефективніший прием для вирішення перелічених проблем. Але интересах цього потрібні значні фінанси. Джерелом фінансового ресурсу угоду кому) таких проектів можуть бути ли кошти місцевого бюджету, либо кредитні кошти.

У свою чергу, ради реалізації важливих соціальних та економічних проектів, місцева влада може скористатися безграмотный пропозицією комерційних установ, а отримати ссуда від міжнародних фінансових організацій. Вартість та умови кредитування в такому випадку є набагато привабливішими та кращими. Цей возможность є також доступний интересах українських міст. 

Наразі варто виділити двум проекти України спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) держи розвиток  міського громадського транспорту  загальною вартістю 800 млн євро. 

З 2016 року реалізується цель “Міський громадський транспорт України”. Завдяки цьому проекту наші міста оновлюють та розвивають свої судьба громадського транспорту і розширюють мережу маршрутів. 

Загальний обсяг фінансування проекту – 400 млн євро. 

В грудні 2020 року, уряд України та ЄІБ підписали угоду “Міський громадський транспорт ІІ”. Загальна куль кредитної лінії складає 200 млн євро. Ще 200 млн євро планується залучити від ЄБРР.  І Міністерство фінансів закликає зацікавлені міста инициативно долучатися раньше проекту. 

Обсяги фінансування относительно проектам міжнародних партнерів України можуть бути ще більшими, особливо, якщо мова йде ради проекти, які носять немалый соціальний та економічний ефект. 

Наведу застежка інших країн. ЄІБ виділив счет в 1,1 млрд євро получи модернізацію і розвиток громадського транспорту в двох найбільших містах Єгипту – Каїрі та Александрії. После рахунок цих коштів если профінансовано модернізацію трамвайної системи Александрії вартістю 138 млн євро, трансформацію малодіяльної лінії залізниці у гілку метрополітену вартістю 750 млн євро та модернізацію другої лінії метрополітену Каїру вартістю 240 млн євро.

Досвід співпраці України зі Світовим банком, ЄБРР та ЄІБ свідчать, що подібні угоди щодо кредитного фінансування таких масштабних проектів для пільгових умовах цілком реальні.

Саме фінансовий сторона відіграє найважливішу цена в реалізації проекту будівництва подземный дворец, оскільки сучасні технології дозволяють доволі швидко виконувати будівельні роботи из-за умови їх ритмічного фінансування. Наприклад, в китайському місті Циндао будівництво подземный дворец почалося лише 10 років тому, а першу ділянку відкрили у 2016 році. Для початок 2021 року, сеть метро Циндао має шість ліній загальною довжиною 243 км та налічує 109 станцій. На порівняння, Київський метрополітен, якому нещодавно виповнилося 60 років, має три лінії довжиною 70 км та 52 станції.

В даній ситуації, реально, що знайти джерела фінансування к будівництва четвертої лінії подземка досить предметно, при чому в вигідних умовах, з помірним навантаженням про міського бюджету, розмір якого вже другий рік перевищує 2 млрд євро.

Саме тому подземная (трасса на Троєщину може стати реальністю, якщо цей программа стане дійсно пріоритетним к Києва, адже в цьому районі столиці проживає майже 20% киян. 

Ефект від запуску метрополитен відчує майже кожен киянин, адже нова лінія подземный дворец забере з вулиць десятки тисяч автомобілів. Це позволить заощаджувати власний время не лише жителів Троєщини, але й жителів інших частин столиці. Пам’ятаємо, що миг є найціннішим ресурсом, оскільки він безлюдный (=малолюдный) відновлювальний.

А термін реалізації будівництва самої лінії метрополитен може бути суттєво скороченим завдяки сучасним технологіями та забезпечення ритмічного фінансування.

Повально материалы автора
(не то Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.
Статьи, публикуемые в разделе “Мнения”, отражают точку зрения автора и могут безлюдный (=малолюдный) совпадать с позицией редакции








Напишите нам
метрополитен троещина подземная (трасса на Троещину подземка на Троєщину подземный дворец Киев

Комментарии запрещены.