Експерти прогнозують зростання ціни на бензин на 7-8 гривень

Гoлoвa фінкoмітeту Вeрxoвнoї Рaди Дaнилo Гeтмaнцeв ввaжaє, щo скaсувaння пoдaткoвиx пільг нa мoтoрнe пaливo з 1 липня нeсуттєвo пoзнaчиться нa рoздрібній ціні, зі свoгo бoку дирeктoр кoнсaлтингoвoї групи A-95 Сeргій Куюн прoгнoзує пoступoвe підвищeння пaливa нa 3-8 грн/л.

"Як цe пoзнaчиться нa ціні бeнзину — цe зaлeжaтимe від співвіднoшeння пoпиту і прoпoзиції, від цін нa зoвнішніx ринкax. Ми зaрaз нe мoжeмo чіткo спрoгнoзувaти. Aлe я ввaжaю, щo частину цього податку візьме сверху себе виробник і нафтотрейдер, тому що затем досить висока марджин у них, вони дуже непогано заробляють бери літрі, а частину візьме споживач. Тому, можливо, ціни зміняться, але несуттєво", — сказав Гетманцев у коментарі "Енергореформі" після засідання ТСК з питання нелегального обігу пального у вівторок.

Зі свого боку, Куюн переконаний, що ціни далеко не підніматимуться одразу з 1 липня, але зростатимуть поступово.

"Думаю, що упродовж липня нові податки повністю вже наповнять ціну пального возьми ринку, і задолго. Ant. с кінця липня побачимо нову картину. Получи 11 грн/л зросте податкове навантаження получай бензин, возьми 8 грн/л — для дизпаливо, держи 3 грн/л — получай скраплений метан. Якусь частину, мінімум 2-3 грн/л, для себе заберуть мережі, але дизпаливо додасть стовідсотково 5 грн/л, бензин — 7-8 грн/л. После газу бери ті самі 3 грн/л ціна і підвищиться", — прогнозує в коментарі Енергореформі руководитель А-95, пише "Інтерфакс-Україна".

Водночас експерт зазначив, що також усе залежатиме від закупівельної вартості нафтопродуктів, більша частина яких імпортується (из-за словами Куюна, імпорт бензину становить 80-85%, дизеля — 100%, газу — 60-70%).

"Якщо світові ціни пролежать, то відповідно будуть передумови исполнение) того, щоб вони компенсували підвищення податкового навантаження. Завдання з багатьма невідомими", — сказав Куюн.

Рядом цьому він акцентував, що оператори ринку вдаватимуться впредь до будь-яких способів підвищення своєї конкурентоспроможності.

"Споживання пального впало, а охочих працювати в ринку менше неважный (=маловажный) стало. Відповідно, если боротьба кроме правил. Кожен хирург підвищуватиме свою конкурентоспроможність не поминай лихом-якими способами, і ухилення від оподаткування если одним із найпопулярніших", — вважає командир А-95.

За його словами, повернення старих податків рядом тому, що "механізмів контролю більше далеко не стало", створює ризики того, що страна не отримає очікуваного збільшення податкових надходжень.

Як повідомлялося, в середині березня 2022 року Радка ухвалила установление про додаткові податкові стимули во (избежание підтримки бізнесу під полоса війни, спрямований, зокрема, получай утримання цін возьми паливо. Згідно з ним, тимчасово, для період дії воєнного стану, нате паливо встановлювали нульовий акцизная пошлина і ПДВ у 7% замість 20%.

21 вересня 2022 року Радость ухвалила законопроєкт №7668-д насчет повернення акцизів получи моторне пальне, встановивши їх возьми бензин і дизель у розмірі EUR100 (тутовник і далі после 1000 літрів), держи скраплений голубое топливо, бутан та ізобутан — EUR52, возьми альтернативне моторне пальне і біодизель — EUR100.

ПДВ к всіх видів палива залишився сверху рівні 7%.

Але згідно з цим законом, з 1 липня 2023 року рівень податків получай пальне повертається бери довоєнний рівень: ПДВ — прежде 20%, учреждение на бензин — накануне EUR213, получай дизпаливо — накануне EUR140 ради 1000 л.

Комментарии запрещены.